Thursday 21 November 2013

cerita suka-suka

nak tau satu cite?????mengenai kak mah diabetis yang gi qatar tu.....

la...cite tu lagi?????memang la....slagi aku xpuas ati aku akan cite sampai mati....hahahahha

rupa2nya hal ni dah masuk parlimen....aku baru tau....lambatnya aku.....lambat tau...bukan lembap....kalau lembap aku dah jadik menteri.....

si noh (bukan noh hujan tau....tapi mb bayang selangor) beria mempertahankan tindakan kak mah menggunakan jet peribadi dan mengadakan lawatan atas dasar kerajaan.....betol tak cakap aku????nak jadik menteri bukan susah,hanya perlu menjadi bodo....hahahaha.....

malas aku nak ceritakan sapa kak mah dalam pentadbiran kerajaan kita sehingga melayakkan dia mewakili kerajaan dan menggunakan fasiliti2 tersebut.....korang semua rasanya lebih arif tentang tu (kecuali macai)

aku just nak share satu cite yang klaka....ada sorang macai di fb pon duk sokong tindakan kak mah tu......katanya keje pm ni bz....mana ada masa nak g semua tempat...jadik dia kena la agih2 kan tugas dan apa salahnya kalau wife dia wakilkan dia....tahniah ameno kerana berjaya menjadikan org melayu bijak, sebijak pemimpinnya...

esok2 bagi mereka yang dah berkahwin....kalau rasa penat atau terlalu bz boleh lah wakilkan pasangan korang wakilkan korang pergi kerja.....

jadik disebabkan sekarang ni musim cuti sekolah,secara automatiknya aku nak wakilkan orang umah aku yang juga seorang guru untuk bercuti, duduk di rumah....

bosss,tolong jangan carik aku.....

No comments:

Post a Comment