Thursday 21 November 2013

kisah semalam

semalam aku ke tampin, hantar insan tersayang untuk satu sessi taklimat...so disebabkan taklimat tu bermula jam 8 pagi dan dijangka tamat jam 5 petang aku ambil keputusan untuk stay kat library tampin....boleh jugak baca2 apa yang patut n update blog....

tapi sayang, bila sampai lib, baru bukak lappy akak kaunter dah sound secara kasar....

- nak guna plug ke????

- sejam je boleh......

- lebih dari tu x dibenarkan.....

- tulis nama dalam buku ni....

dia cakap direct 4 sentence ayat tanpa aku balas seabjad pon.........

aku kebuntuan...xpelik dgn nada kasar tu...aku dah biasa jumpa org jaga kaunter yang xberakhlak macam tu...yg aku pelik lib apa macam ni????dah la buruk,plug pon boleh guna sejam je?????lappy aku dah la bateri kong....nak duduk sampai pukul 5...apa aku nak buat?????

hampeh punya pengurusan....patutnya kau bersyukur aku datang ni...silap2 dalam tahun ni aku sorg je yang datang lib ni...dah macam rumah hantu dah aku tgk....(penuh dgn emosi)

penyudahnya aku terus kemas dan blah....lepak kopitiam lagi bagus....duduk smpai petang pon xde hal....duit je kopak asyik order minum.....


No comments:

Post a Comment