Monday 11 November 2013

I'm Not Kelantanese....but i love kelantan......

Pada org melayu yg skeptikal n tipikal mgatakan org kelantan susah,miskin, ketinggalan zaman,assobiyyah (berpuak)..meh ambo nak oyak..

sy bukan org kelantan,tapi sy boleh la berloghat kelantan,
sy bukan org kelantan tapi saya ramai kawan2 kelantan....
saya bukan org kelantan tapi insan kesayangan saya dunia akhirat orang kelantan....
saya bukan org kelantan tapi pewaris2 saya lahir di kelantan.....

-nak tgk banglo besar2 tgh sawah?byk kt kelantan..

-nak tgk tokey hardware,kedai emas,kedai kain n peniaga melayu paling rmi?ramai di kelantan..

-nak tgk harga brg2 yg masih releven dan murah????ada di kelantan

-nak tgk awek2 cun dan wanita muslimah???ramai di kelantan

-paling pntg kelatan adalah negeri ilmu yg kaya dgn mjlis ilmu dan ulama2 hebat..biar tanpa royalti,insyaallah kaya dgn barokah ilahi.....

*I'm not Kelantanese..but I love Kelantan..go TRW.....luaskan kuasa mu....ops....marah bini matyo.....!!

No comments:

Post a Comment